• English

سبد خرید

سوالات متداول
انتقال متوفی (بازگرداندن پیکر) به چه معناست؟

بازگرداندن به کشور فرآیند انتقال فرد متوفی به کشور دیگری در صورت وقوع مرگ در خارج از کشور است. به عنوان مثال برخی از اتباع ایرانی که در خارج از کشور فوت میکنند ابراز تمایل داشتند که در کشور خود دفن شوند و یا برعکس.بازگرداندن پیکر به کشور میتواند فرآیندی پیچیده و طاقت فرسایی باشد. با استفاده از خدمات شرکت های متخصص مانند پوششگران فردا می توانید این فرآیند را با آسودگی خاطر بیشتری انجام دهید. ما در تمام مراحل این فرآیند در کنار شما خواهیم بود و از شما و عزیزانتان حمایت خواهیم کرد.

برای انتقال متوفی به داخل ایران چه مدارکی لازم هست؟

۱-دریافت بارنامه و کلیه مدارک انتقال
۲-اخذ گواهی قرنطینه انسانی
۳-دریافت مجوز ورود
۴-ترخیص متوفی از گمرک
۵-انتقال متوفی به آرامستان

برای انتقال متوفی به خارج از ایران چه مدارکی لازم هست؟

۱-دریافت نامه سفارت
۲-دریافت گواهی فوت و گواهی مومیایی و ضد عفونی
۳-دریافت مجوز خروج از پلیس گذرنامه
۴-ترجمه کلیه مدارک با تائیدیه اداره مترجمان و وزارت امور خارجه 
۵-صدور بارنامه و انتقال متوفی به کشور مقصد

بازگرداندن جسد چقدر طول می کشد؟

زمان بازگرداندن جسد بر اساس محل فوت فرد متفاوت است، اما اگر متوفی به دلایل طبیعی فوت کرده باشد، معمولاً بین پنج تا هفت روز طول می کشد. اگر شرایط مشکوک در مورد مرگ وجود داشته باشد، پس از مرگ ممکن است بازگشت به کشور را تا سه ماه به تاخیر بیندازد. اما، به طور متوسط، انتقال یک عزیز به کشور انتخابی شما ده تا پانزده روز طول می کشد.

انتقال متوفی به هر کشوری چگونه انجام می شود؟

ما در شرکت پوششگران فردا می توانیم به شما کمک کنیم تا عزیزتان را در یک کشور خارجی دفن کنید. هنگامی که کپی گواهی فوت به ما ارائه شد، ما تمام مدارک لازم را برای بازگرداندن متوفی از طریق حمل و نقل هوایی به کشور مورد نظر شما تهیه می کنیم.